Uz Dan učitelja, ministar Fuchs zahvalio im na trudu i profesionalnosti

Ministarstvo znanosti i obrazovanja u ponedjeljak je, na Svjetski dan učitelja, nagradilo najbolje odgojno – obrazovne djelatnike, a ministar Radovan Fuchs u čestitki im je zahvalio na trudu i profesionalnosti u radu s učenicima.

Povjerenstvo za nagrađivanje odabralo je 504 najuspješnijih u školskoj godini 2019./2020. koji će biti nagrađeni novčanim iznosom od 10.000 kuna bruto, izvijestili su iz Ministarstva znanosti i obrazovanja i dodali da je, s obzirom na epidemiološku situaciju, dodjela održana online, a nagrađenima se obratio i ministar Fuchs.

“Izazovi koji se stavljaju pred odgojno-obrazovne radnike svaki danom su sve veći i od vas se traži sve više vještina, kompetencija i zalaganja”, istaknuo je i ocijenio kako je ova godina nepredvidljiva, zahtjevna, bez presedana i jedna velika lekcija za sve – prije svega potres koji je pogodio Zagreb, a potom i pandemija koronavirusa koja je zahvatila cijeli svijet.

Danas nagrađene učiteljice i učitelji upravo pokazuju, ulažući u osobni i profesionalni rast i razvoj, kako su spremni odgovoriti na teške i neočekivane zadaće, dodao je.

“Vodeći se sigurnošću i brigom, stotine virtualnih učionica premašile su fizičke barijere škola i djeci i učenicima pružile novo, sigurno i uvažavajuće okruženje poštovanja, komunikacije i netradicionalnog odgoja i poučavanja. Stoga je ovo prigoda da istaknemo kako je rad učitelja i nastavnika jedan od najvažnijih za razvoj pojedinca i društva, rekao je.

Najavio je da će nastaviti s radom na podizanju životnog standarda i društvenog ugleda te statusnog položaja učiteljske profesije, kao i poboljšanja uvjeta u kojima učitelji i nastavnici rade.

“Obrazovanje, motivacija i status učitelja temelj su kvalitete sustava. Jedna od aktivnosti kojom to potičemo je i nagrađivanje najuspješnijih odgojno-obrazovnih radnika koji su kao svoj životni poziv odabrali jedan od najizazovnijih poziva na svijetu”, rekao je Fuchs i istaknuo kako trebamo biti ponosni na hrvatsko pedagoško nasljeđe i spoznaje znanosti.

Najavio je da predstoji daljnje unaprjeđenje reformskih procesa, osiguravanje veće dostupnosti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, uvođenje cjelodnevne nastave za učenike osnovnih škola, razvoj cjelovitoga sustava osiguranja kvalitete obrazovanja na razini osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja.

Fuchs je učiteljima poručio da im Ministarstvo znanosti i obrazovanja ostaje suputnik, podrška i partner i dodao kako će važan prioritet obrazovne politike u narednom razdoblju svakako biti i privlačenje i zadržavanje kvalitetnih te poticanje i nagrađivanje inovativnih, kreativnih i poduzetnih pothvata odgojno-obrazovnih djelatnika.