Primamljivi popusti već “vrište” iz brojnih izloga, a uštedjeti se zaista može na kupnji svega – od cipela i bicikala do televizora i opreme za vrt.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača sezonska su sniženja dvaput na godinu. Ljetna počinju 1. srpnja i smiju trajati najviše 60 dana. I stara i nova cijena na proizvodu moraju biti jasno naznačene, a po isteku roka od 60 dana trgovac i dalje može prodavati robu po sniženoj cijeni, no samo “sezonsko sniženje” ne smije oglašavati.

Tako da trgovci koji žele poštovati propise, a ujedno i riješiti se viška robe na zalihama uoči dolaska novih kolekcija, već poslovično, iza 15. kolovoza na police stavljaju sve ono što im je preostalo u skladištima, piše Glas Slavonije.

Stoga se roba koja je u srpnju bila snižena do 50 posto, sada prodaje i za samo 20 posto svoje redovne vrijednosti. I to ne samo kupaći kostimi i ljetne haljinice nego i posljednji komadi kaputa i zimskih jakni zaostalih još iz kolekcije jesen/zima.

Očekivano, najveće gužve na račun “lovaca na popuste” očekuju se u subotu i nedjelju u trgovačkim centrima koji su dom poznatim modnim markama s obzirom na to da su ipak, još uvijek, najprodavanija roba na sezonskim sniženjima odjeća i obuća.

Gdje god da kupovali, građani trebaju imati na umu “pravila igre”. Iz udruge “Potrošač” kažu da kada su u pitanju potrošačka prava, kupci najviše problema imaju s povratom robe s greškom kupljene na sniženju, ali i krivom predodžbom što se sve u trgovinu može vratiti i pod kojim uvjetima. “Treba znati da trgovac ne smije odbiti reklamaciju proizvoda koji ima materijalni nedostatak ako je proizvod kupljen po sniženoj cijeni.

No, s druge strane, valja imati na umu i kako robu kupljenu na sniženju nije moguće zamijeniti ili ostvariti pravo na povrat novca samo zato jer smo kupili krivu veličinu. Posebice ne bez računa”, poručuju iz udruge “Potrošački forum”.

Podijeli objavu