Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg najavio je velike promjene u algoritmu koji uređuje početnu stranu, to jest rubriku “Novosti” (News Feed) Facebooka pa će tako od sada prioritet biti na “smislenim društvenim interakcijama” nad “relevantnim sadržajem”, čime će se osigurati da je vrijeme provedeno na Facebooku “dobro provedeno”, piše Guardian.

Konkretno, to znači da će Facebook davati manji značaj i doseg postovima, fotografijama i video klipovima koje dijele mediji i poslovne organizacije – Zuckerbergovim riječima, prioritet više neće biti na “javnom sadržaju”, nego na sadržaju koji su proizveli naši prijatelji i članovi obitelji.

Kako piše Guardian, a prenosi Jutarnji list čini se da su ove promjene zamišljene i kao odgovor na kritike koje je Facebook trpio tijekom cijele prošle godine, a prema kojima je ova društvena mreža odgovorna za širenje dezinformacija, pomoću kojih se utjecalo i na izbore u SAD-u krajem 2016. godine, ali i za eksploatiranje ljudske psihologije sa svrhom stjecanja profita.

Kako kaže Zuckerberg u svojem postu, u zadnjih nekoliko godina su video i drugi javni sadržaji “eksplodirali” na Facebooku, do te mjere da mnogi misle kako zasjenjuje sadržaj i novosti o našim prijateljima i članovima obitelji.

Ova promjena će najznačajniji učinak imati na medije koji proizvode vijesti, budući da su posljednjih godina mnogi od njih svoj sadržaj koji promoviraju na Facebooku prilagodili još uvijek važećem algoritmu News Feeda. Zuckerberg je priznao da će ove promjene vjerojatno rezultirati u smanjenju vremena koji korisnici provode na Facebooku, što bi moglo imati i negativne posljedice za tvrtku, makar kratkoročno.

“Ako učinimo ispravnu stvar, mislim da će to dugoročno biti dobro za našu zajednicu i naš posao”, zaključio je Zuckerberg.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here