Povezite se

Turizam

Plitvice: Za ovaj vikend rasprodane ulaznice po promotivnoj cijeni

Objavljeno

-

Sve ulaznice za Plitvička jezera za ovaj vikend su rasprodane jer je riječ o svibanjskim promotivnim cijenama i o ograničenom broju ulaznica zbog protuepidemijskih mjera, potvrdio je ravnatelj Nacionalnog parka Tomislav Kovačević.

Kako je u petak za Hinu rekao ravnatelj Nacionalnog parka Plitvičkih jezera Tomislav Kovačević, uobičajeni broj posjetitelja do deset tisuća na dan sada je ograničen na 5500, te je brodska linija kraća, a turističkog vlaka nema.

„Mislimo da su time stvoreni uvjeti da se nigdje ne stvaraju gužve i da posjetitelji međusobno mogu održavati siguran razmak. Upravo će nam sutrašnji dan biti test kako će to funkcionirati. Znamo da broj od 5500 posjetitelja u običnim uvjetima ne bismo ni osjetili, ali sada treba vidjeti kako će to funkcionirati u skladu s epidemiološkim uvjetima“, rekao je Kovačević.

Naime, Plitvice su u uvjetima pandemije bile zatvorene do 11. svibnja. Od tada do 24. svibnja je promotivno je razdoblje u akciji „Proljeće na Plitvicama“ tijekom kojega ulaznica stoji 50 kuna za odrasle, 30 za studente i 25 kuna za djecu u dobi od sedam do 18 godina, a za mlađe od sedam godina ulaz je besplatan.

Bez obzira na to što su sve ulaznice rasprodane, Nacionalni park Plitvička jezera uz ovakve cijene, prihvatljive građanima, ne bi mogao živjeti od domaćeg turizma. Kako je rekao Kovačević, to nije moguće, pogotovo ne uz cijene kakve su ovog svibnja jer je riječ o velikom kompleksu koji traži velike prihode. Zato će cijena za odrasle od 25. svibnja biti 90 kuna, od 19. lipnja 200 kuna, a od 13. srpnja 300 kuna, dodao je.

„Vidimo da se pandemija smiruje, otvaraju se granice i mi, kao autodestinacija za mnoge europske zemlje, očekujemo da će turisti doći. Naši su posjetitelji inače 96 posto stranci i oni mogu podnijeti naše cijene jer znaju da smo mi svjetska destinacija“, rekao je Kovačević i dodao kako vjeruje da će i ovogodišnja turistička sezona „biti sasvim dobra“.

Ognjen Borčić, glasnogovornik NP Plitvička jezera

Glasnogovornik Ognjen Borčić je rekao da je prijašnjih proljeća praksa bila jedan promotivni tjedan u travnju, a sada su dva tjedna u svibnju, te da je golem interes građana.

„Mi inače imamo 96 posto stranaca, a sada nas raduje da je obratno, oko 96 posto su domaći posjetitelji“, rekao je Borčić i objasnio da su za subotu i nedjelju rasprodani, ali od 18. do 24. svibnja ulaznica još ima, također po 50 kuna za odrasle.

Podsjetio je posjetitelje da se ulaznice kupuju na e-Ticket sustavu Nacionalnog parka, i to tako da se odabere datum, sat posjeta i željeni ulaz najmanje jedan dan prije željenog dolaska.

To znači, dodao je Borčić, da se na ulazu neće trebati čekati ni minute.

(Hina)

Turizam

Cavtat, Zagreb i Rijeka na popisu 20 najsigurnijih euro destinacija od korone

Published

on

Rijeka/Izvor:Nacionalno

Američki magazin Forbes prenio je popis 20 europskih destinacija najboljih za post-korona putovanja organizacije European Best Destination (EBD), među kojima su Zagreb, Rijeka i Cavtat.

EBD je organizacija već poznata u Hrvatskoj, jer se nekoliko njezinih destinacija zadnjih godina već našlo na popisima najboljih destinacija u raznim kategorijama, među kojima je Zagreb nekoliko puta proglašen najboljom adventskom destinacijom u Europi.

Sada ga je EBD uvrstio i među 20 najboljih i najsigurnijih odredišta za post-korona putovanja i turizam. Osim Hrvatske s više od jednim odredištem na tom popisu su Grčka i Portugal.

Na prvom je mjestu Tbilisiji, glavni grad Gruzije, dok je na drugom grčki Corfu, a iza Cavtata na četvrtom i petom mjestu su portugalski Azorski otoci, te grčki Preveza. Na popisu su još i Krf, Kotor, Varšava, Beč, Bohinj, Malta i drugi.

Cavtat, kao najbolje plasiran iz Hrvatske, opisan je kao omiljeno mjesto za slavne osobe, obitelji, ljubitelje dobre gastronomije, kulture, prirode i vodenih sportova, dok je Zagreb na osmom, a Rijeka na 12. mjestu.

Uz svaki grad se daje i poširoki opis onoga što turiste u njima očekuje, od atrakcija do osnovnih informacija i drugog.

Popis EBD-a prenosi i Forbes, o čemu su izvijestili u ponedjeljak i iz Hrvatska turističke zajednice (HTZ), čiji direktor Kristjan Staničić to ocjenjuje i još jednom potvrdom međunarodnog statusa Hrvatske kao kvalitetne i sigurne turističke destinacije, koja ima sve preduvjete za odvijanje turizma u idućim mjesecima.

Ucitavanje vijesti

Turizam

U hotelima popusti, a ulaznica za Plitvice 300 kuna

Published

on

Hrvatska više nije jeftina turistička destinacija a to neće promijeniti ni situacija s koronavirusom; bit će ovog ljeta sniženih tzv. cijena pozivnica, ali uprave ponajvećih hotelskih kuća jasne su – radije neće otvoriti sve hotele nego sobe puniti ispod cijene.

Dubrovački Importanne resort među rijetkima je objavio da u lipnju snižava cijene 30 posto te da će sniženja biti i tijekom ljetne špice. Istina, riječ je o luksuznim hotelima, ali, neovisno dolaze li iz zemlje ili iz inozemstva, gostima umanjuju račun za iznos cestarine na relaciji Ploče – Dubrovnik pa već snižena cijena pada otprilike za još 260 kuna ako ostaju barem dvije noći.

Ako, pak, boravak uključuje najmanje četiri noćenja, aranžman pojeftinjuje za petstotinjak kuna, odnosno za iznos cestarine u oba smjera. Hoteli Pinija u Petrčanima, Pastura u Postirama, Kolovare u Zadru, apartmani Medena u Trogiru, Fontana u Jelsi… nude popuste od 25 do 40 posto. Onima kojima nije važno u koje će jadransko mjesto ili hotel na odmor isplatit će se riskirati i pričekati “rasprodaju, komentira Večernji list.

Sindikalist Vilim Ribić ustvrdio je da jadranski domaćini dižu cijene kako bi im objekti ostali prazni i tako se kvalificirali za državne potpore. Direktor HUT-a Veljko Ostojić na to kratko odgovara: “Takva ideja može pasti na pamet samo nekom tko je na državnom proračunu. Nikako poduzetniku”.

No nekih poskupljenja u 2020. godini ipak će biti.

U Nacionalnom parku Plitvička jezera već su prije najavili više cijene, ali to su zbog koronavirusa odgodili do 12. srpnja. Nakon tog datuma cijena skače na 300 kuna, na što su već reagirale putničke agencije.

“Jedino se uz korekciju cijena možemo upustiti u borbu s konkurentima”, kaže Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija koja traži moratorij na lanjske cijene u nacionalnim i parkovima prirode te da se cijena ulaznica za školska putovanja od početka lipnja pa sve do kraja rujna ostavi na predsezonskoj razini.  Imaju i potporu Ministarstva zaštite okoliša, no to na Plitvicama nema odjeka.

Ravnatelj NP Plitvička jezera Tomislav Kovačević podsjeća da su zbog koronakrize cijene bile snižene nekoliko mjeseci, a za više od toga ne vidi ni opravdanje ni poslovnu logiku.

Ucitavanje vijesti

Turizam

Putničke agencije traže da se smanje cijene ulaznica za nacionalne parkove

Published

on

Izvor: Nacionalno/D.Prša

Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u srijedu je izvijestila da je pokrenula inicijativu za smanjenjem cijena ulaznica u nacionalne parkove i parkove prirode, poručujući kako bi dobro došlo da svi dionici turističke industrije daju doprinos kroz korekciju cijena.

“Popuštanjem epidemioloških mjera i otvaranjem granica, nadamo se kako bismo ipak mogli ostvariti određeni turistički promet u ovoj turističkoj sezoni, ali uz uvjet da svi dionici turističke industrije daju svoj doprinos kroz korekciju cijena svojih usluga. Jedino tako možemo se upustiti u borbu s konkurentima za svakog gosta”, poručio je predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.

Iz UHPA-e pritom podsjećaju da je pandemija covid19 nanijela velike gubitke turističkim agencijama i cijelom turističkom sektoru.

UHPA se u vezi smanjenje cijena ulaznica u nacionalne i parkove prirode već obratila Ministarstvu zaštite okoliša i energetike, koje je, kako prenose, dalo podršku tim zahtjevima.

Iz te udruge objašnjavaju da ta njihova inicijativa ima dva ključna zahtjeva.

Prvi je primjena moratorija na povećanje cijena ulaznica, proizvoda/usluga i naknada u nacionalnim parkovima i parkovima prirode, i to tako da se u 2020. zadrže cijene na razini 2019. za jednodnevne i višednevne posjete svim kategorijama posjetitelja (pojedinci i grupe, djeca i odrasli) te za sve vrste kupnje ulaznica (direktna i online).

Drugi je da se cijene ulaznica za organizirana školska putovanja u glavnoj turističkoj sezoni (lipanj – rujan) ostavi na razini predsezonskih (siječanj – svibanj) temeljem dane preporuke resornog ministarstva odgojno-obrazovnim institucijama o odgodi putovanja i tijekom ljetnog raspusta s obzirom na trenutnu situaciju.

“Očekujemo razumijevanje i podršku nacionalnih i parkova prirode, a da bi bili sigurni da će gosti izabrati upravo Hrvatsku za svoju ljetnu destinaciju potrebno je uložiti i dodatne napore i napraviti određene ustupke. Nemojmo se zavaravati, unatoč vjernosti i našoj gostoljubivosti, cijene će u ovim vremenima sigurno biti presudni faktor”, zaključuje Fain.

Hina

Ucitavanje vijesti

Najčitanije