Naša sugovornica, šibenska ljepotica Anđela Ledenko i nije baš do kraja u suglasju sa svojim imenom i prezimenom, piše Slobodna Dalmacija. Nije baš neki iskonski anđeo, a ni djevojka ledena, hladna srca. Riječ je o tipičnoj, zgodnoj Dalmatinki, koja ne smatra grijehom da preko fotografija svoju ljepotu gotovo u potpunosti dočara i drugima.

Za nju je vezana i “klasična” (hrvatska) priča o ljepoticama, koje imaju “pik” na nogometaše. Razlika je samo u tome što je njezin izabranik Marko sasvim običan momak i nogometaš, koji već godinama uporno dokazuje svoj talent. Jučer u češkoj “pečalbi”, prekjučer u europskim kvalifikacijama Šibenika na Malti i Cipru, a danas i sutra tko zna gdje!?

I dok Marko traži angažman života, Anđela je s lakoćom, gotovo slučajno, preko Instagrama našla svoj poslovni put. Kao manekenka, modna blogerica i više nego atraktivna dama.

– Nisam Instagram, kako vi tvrdite, otkrila baš slučajno. Opirala sam se, doduše, njegovu otvaranju, no moja je sestra bila još upornija u suprotnom smjeru. Prije dvije godine me uvjerila da “instaliranjem” Instagrama činim pravu stvar – počela je naš razgovor Anđela Ledenko.

Za njezin je “život na Instagramu” bio presudan poslovni kontakt s jednom engleskom tvrtkom.

Krenulo je sramežljivo

– Samo šest mjeseci poslije otvaranja Instagrama, na kojemu sam se “družila” s više od trideset tisuća ljudi, javila se prva ozbiljna tvrtka. Očito su ih privukle fotografije mojih odjevnih kombinacija. Ne morate mi vjerovati, ali u trenutku kad sam ih snimala nisam vjerovala u mogućnost da će mi to sutra biti posao – priznaje Anđela.

Šibenskoj je ljepotici zadatak reklamirati tvrtke, mahom iz Velike Britanije i SAD-a, te njihove proizvode na društvenim mrežama.

– Krenulo je pomalo sramežljivo, a danas sam na putu da od svega napravim ozbiljan posao. Počelo je molbama različitih tvrtki u stilu “odaberi što ti se sviđa”. Odabrano mi je stizalo u roku od najviše pet dana. Fotografirala bih se u tom odjevnom predmetu, zadržala ga za sebe i sve se zakotrljalo u pravom smjeru.

Kad sam već privukla jako puno firmi zainteresiranih za suradnju sa mnom, bilo mi je jasno da više nema smisla raditi sve to samo za odjeću. Pa makar bila ekstra kvalitetna i atraktivna. Sada svaki post naplaćujem! Uglavnom nemam problema s tvrtkama s kojima surađujem.

Više na Jutarnji.hr

Podijeli objavu