Kapitalni projekti u Osječko-baranjskoj županiji vrijedni više od 340 milijuna kuna

Kapitalni projekti koji se namjeravaju ostvariti u ovome mandatu osječko-baranjske Županijske uprave vrijedni su više od 340 milijuna kuna, jednim dijelom financirat će se iz EU fondova, a osim toga, županija namjerava ulagati u daljnji razvoj kontinentalnog turizma, posebno obnovu dvoraca, izvijestili su u ponedjeljak iz Županijske uprave.

Predstavljajući te kapitalne projekte, župan Ivan Anušić (HDZ) istaknuo je među ostalim na konferenciji za novinare gradnju centra za autizam u Osijeku, vrijednog 15 milijuna kuna, od čega će se 3,5 milijuna kuna nepovratno namaknuti iz EU fondova, koji bi trebao biti završen u rujnu iduće godine, gradnju četiri sustava natapanja, vrijedna 117 milijuna kuna, te izgradnju regionalnoga distributivnog centra za voće i povrće, vrijednog 40 milijuna kuna, koji bi se 2019. godine trebao početi graditi u poduzetničkoj zoni Nemetinu, u blizini Osijeka.
Neki od kapitalnih projekata bit će izgradnja novoga reprezentativnog sajamskog prostora u Osijeku, vrijednog oko 40 milijuna kuna, te nove zgrade osječke 1. gimnazije, vrijedne oko 50 milijuna kuna, gdje će zemljišne parcele za izgradnju osigurati grad Osijek i Erste banka i počeo je natječaj za odabir idejnog rješenja.
Posebice je istaknuto projekt besplatnoga školskog obroka za sve učenike 70 osnovnih škola u županiji, vrijedan 17 milijuna kuna, od čega 12 milijuna osigurava županija, a ostatak gradovi i općine. Cilj je osigurati besplatnu prehranu za sve osnovnoškolce od 1. siječnja iduće godine, što znači manje financijsko opterećenje za roditelje, a zdravu hranu nabavljat ćemo s naših OPG-ova, koji su ključ razvoja ove županije, rekao je Anušić.
Uz ulaganja u opremanje zdravstvenih ustanova Anušić je najavio daljnja nastojanja u jačanju kontinentalnog turizma, gdje se, uz Dan hrvatskog turizma 2019. godine u toj županiji, o čemu se trenutačno razgovara s mjerodavnim ministarstvom, planira obnova svih dvoraca na području te županije te, kako je dodao, “brendiranje Baranje kao kraljice kontinentalnog turizma”.