“Hrvatski proizvod za hrvatski turizam” – dvodnevni je sajam na kojem se u Zagrebu predstavljaju domaći proizvođači. Nastavak je to akcije “Kupujmo hrvatsko”, a ovaj put proizvođači se nadaju sklapanju novih poslova u turizmu jer naši gosti sve više traže upravo domaće proizvode.

Domaće gosti prepoznaju, cijene i spremni su platiti više. U hotelima i restoranima Jadranka grupe nude se proizvodi domaćih poljoprivrednika.
” Imamo preko 70 dobavljača iz cijele Hrvatske, u to uključujemo sve županije , i u prošloj godini smo u tom prometu imali preko 6 milijuna kuna”, ističe Goran Filipović, član uprave Jadranke.

To je i dalje mali postotak, daleko od stvarnih potreba luksuznih hotela u kojima se i najviše traži autohtoni proizvod.

“Prehrambena industrija, drvna, građevina, tekstilna industrija to su sektori koji mogu najviše doprinijeti razvoju hrvatskog turizma”, smatra resorni ministar Gari Cappelli.

Nikad više izlagača na sajmu “Hrvatski proizvod za hrvatski turizam”. Mali i veliki proizvođači, hotelijeri, ugostitelji, traže nove kontakte i put do novih poslova. Hrvatske vinarije brendiraju se zajedno.

I proizvođači i hotelijeri morat će ubrzati tempo, jer su potrebe tržišta sve veće. A domaći proizvod treba postati ključ prepoznatljivosti našeg turizma.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here