Evo koliko je Hamburgera pojedeno prošle godine u Hrvatskoj. Najviše čak 518 posto bilježi jedan istarski grad

Izvor: Royal Cheeseburger – Da Piero, Rovinj

Hrvatski građani prošle godine su naručili više od 1,7 milijuna hamburgera, odnosno u prosjeku jedan hamburger svake tri minute, izvijestili su u petak iz Glova u povodu Međunarodnog dana burgera koji se obilježava 28. svibnja.

Hrvatska je tako svrstana među deset zemalja u kojima se najviše naručuju i jedu hamburgeri, od 25 zemalja u kojima Glovo posluje.

Na temelju aktivnosti hrvatskih korisnika u aplikaciji Glovo, hrvatski grad koji najviše voli hamburgere je Zagreb, o čemu svjedoči više od 830 tisuća naručenih hamburgera prošle godine.

Nakon Zagreba u konzumaciji hamburgera najviše uživaju građani Splita, Osijeka, Rijeke i Zadra.

No, kada je riječ o hrvatskim gradovima koji su doživjeli najveći porast konzumacije hamburgera, prednjači Rovinj s porastom od čak 518 posto, navodi se u priopćenju.

Statistika pokazuje da su hamburgeri definitivno omiljena opcija za večeru među hrvatskim građanima, što potvrđuje podatak da su se prošle godine hamburgeri najviše naručivali između 19 i 21 sat. Hamburgeri su posebno privlačili kupce u zimskim mjesecima pa su najviše naručivani u siječnju, veljači i ožujku.

Tijekom 2022. godine utorak, petak i subota bili su “špica” u tjednu.

Podaci pokazuju da su cheeseburger, chicken burger i classic burger ‘kraljevi’ svih hamburgera u Hrvatskoj. No, sve je veći broj zdravijih varijanti hamburgera, pa je Hrvatska peta na ljestvici konzumacije veganskih hamburgera, što predstavlja rast od 66 posto u odnosu na prethodno razdoblje.

Najskuplja narudžba hamburgera putem aplikacije Glovo u 2022. je iznosila 1.538 kuna, odnosno više od 200 eura, a jedna je osoba naručila ukupno 579 hamburgera u jednoj godini.

Kako se navodi u priopćenju, Glovo je u Hrvatskoj tijekom 2022. imao više od tisuću partnera koji prodaju hamburgere, a među njima se ističu mali poduzetnici.

Broj malih i srednjih poduzeća koji prodaju hamburgere porastao je za 62 posto u odnosu na prethodnu godinu.