Ministar unutarnjih poslova Davor Božinović na današnjoj je konferenciji u amfiteatru Ravnateljstva policije zajedno sa svojim suradnicima i partnerima javnosti predstavio e-Vozačku.
Građanima ova usluga dostupna je od 4. rujna ove godine, a omogućuje predaju zahtjeva za izdavanje vozačke dozvole kroz sustav e-Građani.
Građani koji posjeduju elektroničku osobnu iskaznicu s potpisnim certifikatom neće morati dolaziti na šaltere policijskih uprava i postaja kako bi podnijeli zahtjev za izdavanje vozačke dozvole nego će tu uslugu moći pokrenuti elektronički kroz sustav e-Građani.
Na konferenciji za medije uz ministra i njegove suradnike, nazočili su i ministar Uprave Lovro Kuščević, državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernad Gršić, direktor Agencije za komercijalnu djelatnost Jure Sertić i predsjednik Uprave Financijske agencije Dražen Čović.
Prema riječima ministra Božinovića, Ministarstvo unutarnjih poslova ovom prezentacijom nastavlja sa širenjem lepeze usluga koje su našim građanima, registriranim korisnicima, dostupni putem sustava e-Građani.
Također očekuje da će se nakon ove uspješne implementacije postići zajednički cilj ministarstva i građana u vidu rasterećenja i smanjenja gužvi u šalter salama policijskih uprava, odnosno postajama kao i zadovoljstvo građana ovom vrstom usluge.
Ministar je istaknuo kako: „iskoračujemo dalje u procesu modernizacije i digitalizacije te stvaramo dostupnost i generalno transformiramo odnos između institucija i građana, na način da opravdamo povjerenje u kompetentnost i ekvivalentnost usluga koje državne institucije pružaju našim građanima“
Ministar uprave Lovro Kuščević također je izrazio zadovoljstvo implementacijom ove elektroničke usluge i istaknuo kako je jedna od temeljnih politika Vlade RH, u službeničkom sustavu, digitalizacija javne Uprave, te da Ministarstvo unutarnjih poslova ima vrlo istaknutu ulogu u provedbi ovog projekta koji će omogućiti predaju zahtjeva za izdavanje vozačke dozvole kroz sustav e-Građani.
Ministar Božinović naglasio je kako se ova vrsta isprave može ishoditi bez dolaska u policijsku upravu ili postaju te smatra kako je ovo važan trenutak, kako za Upravu tako i za Ministarstvo unutarnjih poslova:
„Riješiti će se gužve i osloboditi broja sati te uštedjeti 200 tisuća sati za izdavanje vozačke dozvole, građanima koji su morali nekada fizički stajati u redovima, na šalterima i čekati za ishođenje isprave“.
Na današnjoj konferenciji prezentirana je i uputa za podnošenje elektroničkog zahtjeva za izdavanje vozačke dozvole, za građane korisnike sustava e-Građani i vlasnicima elektroničke osobne iskaznice s potpisanim certifikatom, koju možete vidjeti ovdje.
Po završetku konferencije ministar je rekao kako Ministarstvo unutarnjih poslova neće stati na ovome: „Nakon uspješne implementacije ove elektroničke usluge nastojat ćemo omogućiti i podnošenje elektroničkog zahtjeva i za izdavanje ostalih isprava u nadležnosti ministarstva unutarnjih poslova. Nadamo se da će dio građana, zbog sve većeg opsega usluga, postati korisnici sustava e-Građani Vlade Republike Hrvatske te da će uživati u pogodnostima digitalnog doba i komunikaciji s tijelima javne vlasti“.
Sustav e-Građani je projekt Vlade RH pokrenut s ciljem modernizacije, pojednostavljenja i ubrzanja komunikacije građana i javne uprave te povećanja transparentnosti javnog sektora u pružanju javnih usluga.