foto HINA/ Denis CERIĆ

Urednicima HTV-ovog Dnevnika tijekom jučerašnje se emisije potkrala velika pogreška koja nije prošla nezamijećeno na društvenim mrežama.

Prenoseći izjavu Branka Hrga nakon sastanka vladajuće koalicije u Banskim dvorima ekipa s Prisavlja mislila je da je zgodno potpisati spomenutog gospodina kao člana Hrvatske seljačke stranke. Osim što on to nije od srpnja 2016. godine.

Podsjetimo, Hrg je tada razočaran Beljakovom odlukom da uđe u koaliciju sa SDP-om odlučio napustiti stranku, a danas je potpredsjednik Hrvatske demokršćanske stranke.

Upravo je Beljak ukazao na ovaj nevjerojatan gaf HTV-a.

“Neću tražiti ispravke od HRT-a jer ovo više nije slučajno. Ali ću tražiti ukidanje obavezne preplate jer ovakvi politički pristrani i (ili) nepismeni urednici ne zaslužuju ni lipe iz džepova građana”, napisao je Beljak na Twitteru.

Podijeli objavu